Сторінки

Візитка класний керівник

ВІЗИТКА
Прізвище ім’я по батькові: Марущак Анатолій Григорович
Датат народженя: 05. 03. 1961 рік народження.
Домашня адреса тел.: Летичівський район с.Требухівці вул. Коцюбинського буд.66. моб. 0967092837
Освіта . Спеціальність за дипломом: вища, вчитель фізичного виховання.
Місце роботи: Требуховецька ЗОШ І – ІІІ ступенів.
Стаж роботи: 34 роки. Класним керівником: 18 років.
Кваліфікаційна категорія: вища.
Звання: старший вчитель.
Державні нагороди: Почесна грамота Хмельницької обласної державної адміністрації управління освіти і науки.  2003 рік; Почесна  грамота Міністерства освіти і науки №124899. 2007 рік. ; Диплом Хмельницького ОІППО за ІІІ місце в обласному турі Всеукраїнського  конкурсу на кращий інноваційний урок та урок фзичної культури з елементами футболу. 2007 рік.; Подяка Хмельницького обласного відділення національного олімпійського комітету України. 2014 рік.;  ряд грамот Летичівської державної адміністрації та відділу у справах молоді та спорту.
Інноваційні форми роботи та технології що використовуються: Здоров’язберігаючі технології – основа розвитку особистості з вільним вибором здорового способу життя.
Визначальні риси: справедливість, прагнення до досконалості, повага до колег, дітей та оточуючих.
Кредо:        «Щоб жити, необхідно рухатись, адже рух - здоров’я».
Світ захоплень: Покращення себе, залучення оточуючих до здорового способу життя.
Моя мрія – це мрія кожної людини, щастя, здоров’я та миру своїм  дітям, родині та всім оточуючим. Як патріот, бажаю миру та процвітання своїй державі.
Улюблений  вислів1. “Ніщо так не зморює і не руйнує людину, як тривале фізичне ледарство “  (Аристотель)
                               2.  Жити  -  значить  мати  проблеми.  Вирішувати
їх - значить рости  інтелектуально. (Д. П. Гілфорд).
Щастя:  В  цьому  світі  кожен  шукає  щастя,  й  існує  тільки  один спосіб, щоб  знайти його. Це контроль над своїми думками. Поводь себе так, ніби ти вже щасливий, і ти дійсно станеш щасливим.
Учительське  щастя:  Якщо  ви  хочете  знайти  вчительське  щастя, перестаньте  думати  про  вдячність  і  невдячність  і  насолоджуйтесь внутрішньою радістю, яку приносить лише самовіддача.
Професія  вчителя  –  це  покликання,  яке  продовжується  все  життя.
Це  пошук  істини;  допомога  людям  побачити  добро  в  собі;  вміння
наставляти інших, не знаючи розчарувань. 
Справжня суть виховної роботи…
полягає зовсім не у ваших розмовах з
дитиною, не в прямому впливі на дитину,
а в організації життя дитини.

А.Макаренко
Мета і завдання виховної роботи:
1.     Виховувати в учнів національно-патріотичні почуття, любов до свого народу, його мови звичаїв і традицій, зокрема, народних ремесел.
2.     Прищеплювати любов до праці, почуття дбайливого, бережного ставлення до шкільного й класного майна.
3.     Вчити учнів вчитися, виховувати почуття відповідальності за доручену справу.
4.     Виховувати у дітей бережливого ставлення до природи, поглибити знання з екології.
5.     Виховувати учнів на принципах християнської моралі.
6.     Здійснювати правове виховання учнів, ознайомлювати з правовою відповідальністю. Окремими статями Кримінального кодексу України.
7.     Привчати учнів до систематичного читання періодичної преси, перегляду телепередач, з наступним обговоренням цих матеріалів на інформаційно-пізнавальних годинах.
8.     Зміцнювати здоров’я учнів, добиватися сумлінного ставлення до уроків фізичної культури, спортивних секцій, ранкової зарядки.
9.     З метою вивчення історії рідного краю організовувати екскурсії та походи.
Виховувати повагу до вчителів, батьків та всіх оточуючих
Шановні колеги, дозвольте поділитися своїм досвідом роботи, як класного керівника так і вчителя фізичного виховання. Тема мого досвіду: «Здоров’язберігаючі технології – основа розвитку особистості з вільним вибором здорового способу життя». Перш ніж ознайомити  із темою, та системою роботи,  доречно сказати, що Требуховецька ЗОШ І – ІІІ ступенів це школа «Козацького здоров’я». Мій  клас називається роєм «Орлята»
 «Джури»  9 класу, є у ньому і ройовий, він же і отаман, хорунжий, осаул, обозний, скарбник, довбуш, писар. Всі рої у нас об’єднані у сотню,  де також є  отаман, хорунжий, осаул, обозний, скарбник,  довбуш, писар. У класі діє учнівське самоврядування, де кожен учень має свої обов’язки. Клас на чолі із отаманом складають план роботи учнівського самоврядування на навчальний рік і працює над його виконанням.

План
роботи учнівського самоврядування 9 класу
Требуховецької ЗОШ І – ІІІ ступенів
2015-2016 н.р.   
п\п
Назва заходу
Дата проведення
Примітка
1
Організаційні збори. Створення класного активу самоврядування. План роботи на перший семестр
вересень

2
Шкільна акція « Збережемо довкілля чистим »
Прибирання класної кімнати та закріпленої території. Догляд за вазонами.
Вересень - травень

3
Участь у тижні фізичної культури та спорту «Здоров’я нації - майбутнє України»
 07.09 – 11.09.

4
Участь у святі квітів.
25.09

5
Виступ у привітанні до Дня учителя
02. 10

6
Участь у благодійному ярмарку
 «Осінь золота».
Жовтень

7
Участь у святкуванні Дня козацтва.
14.10

8
Акція. «Хто як не ми ?». Допомога по господарству ветеранам ВВВ, вдовам, дітям війни та інвалідам. (Гарник Д.І., Мазур М.М., Білан А.Ф. та іншим)
Протягом року

9
Прибирання  могили воїна-афганця Григорія Яруша та загиблого учасника АТО Крижака Віталія.
Протягом року

10
Рейд « Мій підручник»
Протягом року

11
Рейд «домашнє завдання»
Вересень- травень

12
Акція «Попіклуймося про ближнього»
Вересень-травень

13
Акція «Годівниця»
Січень

14
Участь у святі Нового року.

грудень

15
Участь у святі 8 – Березня
Березень

16
Участь у святі до Дня Перемоги
Травень

17
Участь у святі закінчення навчального року
Червень


Класний керівник                   Марущак А.Г.
На вчителя покладається висока місія: дійти до серця кожної
дитини, створити умови, щоб паростки людяності, добра, гуманізму
і правди обов`язково в ньому проросли.
  Виходячи зі сказаного, моделлю духовного портрету особистості
може бути:
ДУХОВНИЙ ПОРТРЕТ ОСОБИСТОСТІ
ОСОБИСТІСТЬ:
-          МАЄ   високі морально-етичні якості                   
-           ЗДОБУВАЄ  художньо-естетичну     освіченість 
-           ВОЛОДІЄ високою мовною культурою
-         ФОРМУЄ  національну свідомість
-         ШАНУЄ  культурну спадщину
-         РОЗВИВАЄ  здібності,обдарування, таланти
-         ВИРОБЛЯЄ  активну життєву позицію
ГУМАННА,  ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА, ТВОРЧА  ВИСОКОДУХОВНА ЛЮДИНА.

Модель педагогічного партнерства з батьками
 класного керівника
Класний керівник:
Принципи роботи з батьками: доброзичливість, дифиринційованний підхід, відвертість, системність.
Методи вивчення сімей: бесіди з батьками та дітьми, спостереження за дітьми, обстеження сімей, анкетування.
Класний керівник – батьківський комітет – учні.
Форми роботи з батьками – індивідуальні, групові, колективні.

Успіх класного керівника досягається завдяки щоденній кропотливій роботі із батьками та учнями класу, із класним батьківським комітетом із плануванням та виконанням завдань та проведенням заходів, які ставлять перед собою учні, батьки та класний керівник (бесіди, лекції, анкетування, батьківські збори на різноманітні теми та години спілкування, походи, круглі столи, проведення спільних заходів щодо традицій та звичаїв, як сімей так і національних традицій, спортивних заходів та багато іншого).
Чому я вибрав  дану тему, та тому що не секрет, що на сьогоднішній день надзвичайно велика кількість дітей мають відхилення у здоров’ї.  У своєму класному колективі, та і у школі в цілому, використовую здоров’язберігаючі технології.        
 Завдання здоров’язберігаючих технологій я ставлю такі:
1.                Формування знання щодо функціональної спрямованості фізичних вправ, їх ефективного використання для зміцнення здоров’я, проведення активного відпочинку та здорового способу життя.
2.                Виховання бережливого ставлення до свого здоров’я  і здоров’я оточуючих, як найвищої соціальної цінності особистості. Виховання морально-вольових і психологічних якостей особистості, товариськості та взаємодопомоги.
3.                Оздоровлення засобами фізичних вправ, профілактики та корекції постави,  плоскостопості, профілактики травматизму та надання першої долікарської допомоги.
4.                Розвиток та удосконалення в учнів основних фізичних якостей
( швидкості, витривалості, спритності, стрибучості, гнучкості, сили) і рухових здібностей.
5.                Формувати практичні навички для самостійних занять фізичними вправами та проведенням активного відпочинку.
З цією метою залучаю вихованців класу та й усіх учнів  школи долучатися до  ряду  здоров’язбеірігаючих заходів: день ми розпочинаємо із зарядки під музичний супровід; проводяться уроки фізичної культури;  на кожному предметному уроці, проводяться фізкультхвилинки; на перервах  рухливі та спортивні ігри;  силові вправи на спортивних снарядах. Учні класу  активно займаються у спортивних секціях: настільного тенісу, волейболу, футболу, легкої атлетики та інші. Приймають участь у спортивних змагання по настільному тенісу, футболу, волейболу, легкої атлетики на районному та обласному рівні. Проводжу традиційні фестивалі „Тато, мама, я – спортивна сім’я“ ,  „Козацькі забави“, „Веселі старти“, „День захисту дітей“, туристські походи та змагання краєзнавчого, військово-патріотичного та спортивного напрямків. Стали традиційними спортивні змагання  між учнями класу та  батьками, а також учителями школи. На початку вересня учні класу є активними учасниками традиційних тижнів здоров’я, олімпійських уроків. Проводжу «круглі столи», тренінги, години спілкування, спільні з фахівцями та батьками заходи, моніторинги, просвітницькі заходи, медико-педагогічний контроль, пояснюю учням що таке збалансоване та калорійне харчування.

МЕТА:
1.Побудувати навчально-виховний процес таким чином, щоби він укріплював  фізичний стан учнів, їхні сили та можливості.
2.Виховати фізично, психічно та духовно здорового патріота-громадянина нашої незалежної України.
3.Скоординувати зусилля учасників навчально-виховного процесу, спрямувати їх на збереження та розвиток здоров’я учнів.
4.Прививати потребу до систематичних занять фізичною культурою та спортом, веденням здорового способу життя.
5.Щоденно турбуватись про своє здоров’я та здоров’я оточуючих.


Очікуваний кінцевий результат
Досягнення якісних змін у стані здоров’я учнів, а саме:
-         Стабільний стан здоров’я учнів, збільшення індексу здоров’я;
-         Зниження кількості пропусків заннять через хвороби;
-         Збільшення мотивації на здоровий спосіб життя;
-         Пакращення психологічного клімату у учнівському колективі і , як наслідок, міжоособистісних стосунків учнів;
-         Зростання соціально-психологічної компетентності вихованців.











Немає коментарів:

Дописати коментар